Oficiální stránky aktuálních modelů se nachází na www.lancia.com
Toto jsou auta která jsou v mém užívání nebo čekají na renovaci.
Lancia Y
jeden z darů
Lancia Beta Spider
pro letní výlety
Celkem vyrobeno 9 390 Ks
Lancia Beta Cupé
důkaz toho že alespoň základní udržba dokáže udržet při životě již původním majitelem odepsané auto
Celkem vyrobeno 111 801Ks
Lancia Beta HPE
bohužel v současné době nefunkční , ale muj oblíbený model
Celkově vyrobeno 71 258Ks z toho 1 350 ve Španělsku
Lancia Beta Trevi
prapůvodní důvod náklonosti ke značce Lancia. auto stakovou palubkou jsem nemohl opustit ,a pak už to šlo jedno za druhým .
Lancia Trevi Volumex
vrcholný model řady s motorem o obsahu 2 L s kompresorem
VOLUMEX
výkon motoru 135 koní , kroutící monent 225Nm při 3 000ot/min (tahne opravdu krásně odspodu)
celkem bylo vyrobeno 36 784 ks modelu Trevi z toho 3 884 modelu VX a jeden kus prototipu dvoumotorového.
Lancia Prisma Integrale
toto auto je zvláštní svojí upravou zaměřenou na zvýšenou ochranu posádky ( přídavné zámky , interkom, hasící zařízení motoru atd) .
A jelikož se jedná o model INTEGRALE je to samozřejmně čtyřkolka s trvalým pohonem a poměrem 45% přední náprava a 55% zadní náprava s uzávěrkou diferenciálu. Tato kombinace dost ztrpčuje život některým nafoukancům při zimním provozu , protože ta stará krabice Lancia jede na jakémkoli povrchu a bohužel toho dost zneužívám , tedy spíš si užívám .
Lancia Flavia 1800 rok výroby 1965 V registru vozidel jsou uvedeny 2Ks . Toto vozidlo prošlo přestavbou na závodní speciál , ale v době koupi nepojízdný a rozebraný. Bohužel taktéž nejsou k dispozici původní díly ,takže návrat do normálního života bude zřejmně náročný a nejdřív pujde alespoň o zprovoznění. Budu vděčen za jakékoli informace o těchto vozech nebo dílech.
Flavia se vyráběla v letech 1961-1974 ve třech sériích , čtyřech tipech jako berlina, coupé , convertible, sport a třech obsazích motoru 1500, 1800 a 2000 a poslední dva obsahy i v provedení se vstřikováním. LANCIA Flavia se též montovala v Jihoafrické republice . Třetí serie byla taktéž udávána jako Lancia 2000 protože se již montovaly jen oba 2L motory a to od roku 1970.
Toto auto je první serie 815.300 což určuje že se jich vyrobilo 557 Ks (+240 J.r) což je nejmenší počet ze všech tipů a druhů karosérií ve všech třech sériích. Celkem opustilo továrny 97 275 aut Lancia Flavia.
Motory jsou 4 válcové boxery a 1800 má výkon 92Hp. Flavia měla na všech kolech kotoučové brzdy.
Do roku 1966 byla Flavia používána i jako sportovní náčiní , ale roku 1965 začla nastupovat menší Fulvia a ta samozřejmně slavila větší úspěchy.